Gratar de vitel cu legume

Foarte rar fac gratar pentru ca nu-mi place dar de data asta chiar mi-a placut si am fost placut surprinsa de carnea de vitel cum s-a facut
AVEM NEVOIE DE:
500g muschiulet de vitel
1dovlecel
1vanata mica
1ardei gras
4-5ciuperci
sare
piper
1lamaie
6linguri ulei
CUM SE PROCEDEAZA:
Muschiul feliat,batut putin cu ciocanul intre doua folii,il pui intr-un bol si adaugi piper,zeama de la 1/2lamaie,3linguri ulei de masline,amesteci bine ca fiecare bucata de carne sa fie patrunsa de zeama de lamaie si ulei,acoperi bolul cu folie si lasi la frigider pana a doua zi
Legumele spalate apoi dovlecelul si vanata taiate rondele subtiri,ciupercile feliate mai gros,ardeiul taiat in fasii de 4-5mm,toate le pui intr-un vas si adaugi sare,piper,1lingura oregano,zeama de la restul de lamaie si restul de ulei,amesteci totul bine astfel ca fiecare felie de leguma sa ia contact cu ulei,lamaie si condimente,acoperi vasul si lasi la frigider pana a doua zi
A doua zi pui mai intai legumele pe gratarul incins Tefal
le scoti pe o farfurie apoi carnea o tii mai putin de 1min pe fiecare parte
apoi pe farfurie pui carnea si alaturi legumele
Pentru ca pana am fost eu gata cu carnea,sotul meu a mancat legumele iar eu am ramas doar cu ciupercile pe care mi le-am facut imediat
O bunatate au fost,cred ca voi face mai des gratar dar cu aceeasi reteta pe care o recomand si voua!!




  

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme