Placinta cu oregano

Am vazut la Tania prietena mea cea mai buna din mediul virtual care traieste in Iordania aceasta placinta si arata intr-un mare,mare fel!!!
Am rugat-o sa-mi dea reteta si am facut-o imediat;nu mi-a iesit 1la 1 pentru ca,fiind nerabdatoare am deschis usa cuptorului mai devreme si a dat inapoi,ea fiind crescuta cat tava iar la final tot din nerabdare nu am lasat-o sa se rumeneasca mai bine si am scos-o,ei bine vreau sa spun ca este super super buna!!
AVEM NEVOIE DE:
4pahare cu faina
1pahar oregano uscat tinut in apa calda
300g branza semisarata
1plic drojdie uscata
1lingura zahar
50ml ulei de floarea soarelui
70ml ulei de masline
4linguri iaurt
apa calda pentru framantat
1ou pentru uns
seminte de mac si susan pentru decor
CUM SE PROCEDEAZA:
Amesteci intr-un castron faina cu drojdia pusa in putina apa calda sa dospeasca apoi zahar,branza taiata cubulete mici sau zdrobita cu furculita dar nu de tot, sa se vada bucatele de branza,apoi iaurt,oregano scurs de apa,apesteci adaugand cate putina apa calda iar cand a devenit lipicios incepi sa framanti adaugand cate putin ulei de floare
Cand a ajuns la un aluat nelipicios si usor de modelat,acoperi si-l lasi sa creasca 45min.
Dupa ce si-a dublat volumul,rastorni aluatul pe masa,faci un sul,imparti in 24bucati egale sau mai putine,depinde de tava,apoi fiecare bucata de aluat,o treci prin ulei de masline pus intr-un bol,modelezi in palme aluatul cu un aspect de parjoala apoi le pui in tava rotunda unsa cu ulei
una langa alta fara sa acoperi mijlocul;ulrmatoarele bucati le pui deasupra dar nu una peste alta ci pe imbinarea dintre doua bucati de aluat,astfel rezultatul va fi de o floare
Ungi placinta cu ou batut,deasupra pui seminte si la cuptor lasi 45min la foc mediu fara sa deschizi usa in primele 20min
Dupa ce s-a racit o scoti din tava si tai



  

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme