Pastrav la cuptor

Pentru masa de florii am avut peste diferit iar cu acest pastrav mi-am dorit sa fac ceva putin mai special decat ce fac eu de regula,asa ca am consultat Google si din cateva retete care mi s-au parut mai interesante am facut una dupa gustul meu si a fost super buna!!
AVEM NEVOIE DE:
1pastrav mare
5catei de usturoi
1legatura de usturoi verde
3linguri ulei de masline
200ml vin alb
1cutie cubulete de rosii,eu am avut rosii cherry puse de mine la borcan
1lingurita busuioc uscat
1lingurita chimen macinat
1lingura zahar
sare
piper
1frunza de dafin

 Garnitura:
1cartof dulce
1cartof alb mai mare
5cartofi mov
sare
piper
2linguri ulei de masline
CUM SE PROCEDEAZA:
In tigaie pui ulei,usturoiul vechi taiat mai mare,usturoiul verde taiat rondele,dupa ce s-au calit putin adaugi vinul iar cand a inceput sa fiarba si si-a eliminat alcoolul,adaugi rosiile zdrobite si lasi sa fiarba 5min.
Adaugi apoi busuioc,chimen,sare,piper,dafin,zahar iar dupa cateva minute potrivesti de gust apoi opresti focul  
Pestele curatat,bine spalat,il pui in tava,rastorni sosul peste el,si la cuptor va sta 30-40min.
Cartofii curatati,spalati ii pui la fiert in apa cu sare,pe cei mov in vas separat,dupa ce au fiert,

cartofii scosi,taiati in cubulete mici,pusi intr-un vas de yena,presarati cu piper,putin oregano si ulei de masline deasupra,lasi vasul la cuptor pana se rumenesc putin
Pe platou pui pestele,alaturi cartofii si sos


 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme