Iepure la cuptor

In acest an de gratie 2018,nu am mai gatit cu miel friptura,doar borsul dupa care mor ca sa zic asa iar pentru friptura am gatit iepurele
Parintii mei au crescut iepuri dar fiind prea mica la timpul respectiv nu-i mai stiam gustul,de gatit nici vorba,asa ca am apelat la Google si din tot ce era pe acolo,am ramas la reteta prietenei mele Julia Tanase pentru ca mi s-a parut mai aproape de gustul meu putin modificata,pentru ca nu am avut exact tot ce mi-ar fi trebuit si intradevar,rezultatul a fost o nebunie cum imi place mie sa spun!!

AVEM NEVOIE DE:
1iepure,al meu a fost cam mic
4linguri ulei de masline
2legaturi usturoi verde
3-400ml vin alb
6boabe de ienupar
rozmarin
salvie
cimbru
sare
piper
1lingurita turmeric
1lingura sos de soia
10rosii cherry
1/2ardei gras rosu
cartofi

 CUM SE PROCEDEAZA:
Intr-o tigaie mai mare pui uleiul,adaugi carnea spalata,portionata,uscata,lasi pe foc pana se albeste
apoi adaugi sare si piper dupa gust,sosul de soia,1/2lingurita cimbru,1/4lingurita rozmarin,salvie la fel,turmeric,ienupar, si vinul;
Dupa ce s-a evaporat alcoolul,rastorni totul in tava,adaugi usturoiul curatat si taiat marunt si la cuptor va sta 30min
In acest timp cartofii(eu am avut cartofi mov),curatati,spalati,taiati in jumatati,sferturi sau lasati intregi daca sunt mici,ii fierbi doar pe jumatate apoi scoti pe o farfurie
Dupa 30min,scoti tava intorci carnea,adaugi cartofii,rosiile si ardeiul taiat fasii apoi mai lasi 20min
Pentru servire eu am folosit doua metode;pe farfurie carne iar alaturi legume
sau pe farfurie carne iar alaturi piure de cartofi mov




 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme