Scrumbie la gratar

Au aparut scrumbiile,probabil ca stiti cat este kg-ul dar daca nu stiti,va spun eu ca aici in orasul de la Dunare numit Galati,este scrumbia mai scumpa decat mielul si anume 39Ron,incredibil!!
Cred ca sunt 4 daca nu 5ani decand eu nu am mancat scrumbie,pentru acest motiv,bine nu va spun ca in alti ani era si scumpa si mica!!
AVEM NEVOIE DE:
2crumbii proaspete
sare
1legatura de usturoi verde
putin ulei
CUM SE PREGATESTE:
Scrumbia curatata de solzi,intestine si urechi,bine spalata,uscata cu prosop de hartie,pudrata cu putina sare interior si exterior,o lasi deoparte 30min.
In acest timp pregatesti mujdeiul verde;pui in blender usturoiul curatat,spalat si taiat marunt,adaugi un praf de sare si 1lingura ulei apoi mixezi bine totul pana rezulta o pasta pe care o scoti intr-un bol
Scrumbia o pui pe gratarul incins Tefal,o rumenesti pe ambele parti apoi o scoti pe farfurie
Servesti scrumbia,alaturi un bol mic cu mujdei si bineinteles mamaliga!
Stiu,veti spune ca se face fum in casa,este adevarat dar mie imi place calda s-o mananc de aceea suport fumul,cu usa inchisa si geamul larg deschis!!
Se poate pregati fara fum,infasurata in hartie de copt apoi pusa in cuptor;asa ceva nu stiu cum este pentru ca nu am facut.
De mult nu am mai cumparat scrumbie,pentru ca nu stiu ce se intampla dar noi muritorii de rand,avem parte doar de scrumbii putin mai mari decat o palma restul se gasesc pe alte mese!!!
Acum in 2019 de Buna vestire,parca mi s-a facut pofta si am cumparat doar una pentru mine,am pus-o pe gratarul de Tefal si am mancat-o cu lamaie si gata mi-a trecut pofta,acum ramane sa vedem la Florii  cand iar se mananca peste,poate mai cresc si pentru noi!!
Pofta buna!
 
  



0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme