Prajitura cu branza si mere

Nu stiu exact de unde sunt luate retetele care se gasesc pe foile de calendar,pentru ca eu de fiecare data cand pregatesc ceva imi reuseste reteta iar acum vin tot eu cu raspunsul,de pe internet bineinteles pentru ca mi-am gasit chiar anul asta si eu doua retete!!
AVEM NEVOIE DE:
250g branza de vaci
2oua
50g faina
1lingura zahar
2mere mari
1lingurita praf de copt
1plic zahar vanilat
coaja rasa de lamaie
CUM SE PROCEDEAZA:
Mixezi in castron ouale cu zahar,dupa ce ai obtinut o crema spumoasa adaugi branza,aromele,apoi faina cu praful de copt,merele curatate de coaja si taiate cubulete mici,
iar dupa omogenizare rastorni in tava mica 18cm diametru cu hartie de copt
apoi la cuptor va sta 30min pana se rumeneste;
Rastorni pe un platou,pudrezi cu zahar apoi tai



  

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme