Parjoale cu hrisca

Am vazut,le-am facut dar nu m-au dat pe spate pentru ca mie in generat nu-mi place sa mananc ceva care este moale iar aceste parjoale au exteriorul crocant dar interiorul este moale,asemeni chftelelor de cartofi care se pregatesc cu cartofii facuti piure;banuiesc, nu stiu pentru ca nu am facut asa ceva tot din acelas motiv.
Eu nu am mancat dar lui Costel i-au placut si m-am bucurat!
AVEM NEVOIE DE:
1ceasca cu boabe de hrisca
1ceasca cu orez negru
1morcov mai mare
1ceasca pesmet
sare
piper
putin cimbru,verdeata
1cana cu faina alba
ulei pentru prajit
CUM SE PROCEDEAZA:
Hrisca si orezul spalate in cateva ape,le pui la fiert intr-un vas impreuna cu morcovul taiat
Dupa ce au fiert bine,le scugi,pui totul in blender
le pasezi apoi rastorni intr-un castron,adaugi sare,piper,verdeata,pesmetul
amesteci totul bine apoi cu lingura iei din compozitie,treci prin faina,modelezi parjoalele si le prajesti in ulei iar dupa ce s-au rumenit,le scoti pe farfurie cu prosop de hartie
Pentru servire eu am facut cartofi natur si o rosie cubulete






0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme