Cartofi noi la ceaun

Este pentru prima data cand fac eu personal asa ceva,am mancat de multe ori dar pregatiti de Costel pentru ca mie nu-mi place sa curat cartofii noi mai ales cei mici.
Acum daca nu-i acasa bucatarul,mi-am luat inima in dinti si am gatit pentru ca prea mi-era pofta!!!
AVEM NEVOIE DE:
1kg cartofi noi mici
1capatana de usturoi
3linguri smantana
100ml iaurt
sare
piper
marar verde
3linguri untura
CUM SE PROCEDEAZA:
Cartofii curatati cu un burete aspru apoi spalati,pusi intr-un vas sau ceaun cine are cu untura,presari deasupra putina sare,pui capac si lasi focul moderat,din cand in cand amestecand
Intr-un bol amesteci usturoiul pisat cu smantana,iaurt,sare,piper si putin marar verde
Pui cartofii pe farfurie cu mamaliguta si sos de usturoi deasupra
Nebunie curata!!

 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme