Inima cu ciocolata

De cate ori vedeam postari pe la fete cu prajitura numita Vulcan cu ciocolata,nu stiu exact,stateam si ma gandeam oare cum curge din interior acea ciocolata pentru ca doar sta in cuptor,nu se intareste ciocolata???
Bineinteles ca in nici o reteta pe care am citit-o nu spunea nimeni un amanunt aproape nesemnificativ dar care este foarte important iar acel hai sa-i spun secret,l-am citit intr-o revista de unde am luat si reteta cat am stat la copii si de aceasta data mi-a iesit super,super!!
Eu am spus de multe ori pe aici ca sunt bloggerite care nu dau detalii la retete care pot fi importante(am luat de multe ori plasa)!!Poate sunt plictisite,poate spun ca e ceva banal sau poate nu vor,exista si aceasta varianta,zic!!!
AVEM NEVOIE DE:
100g ciocolata neagra
100g unt
30g faina
50g zahar pudra
2oua
50g pepite de ciocolata
CUM SE PROCEDEAZA:
Topesti ciocolata cu unt pe bain-marie,dai vasul deoparte,adaugi zaharul si amesteci sa se topeasca,apoi faina iar la final ouale
   Dupa omogenizare,imparti compozitia in vase mici unse cu unt
pui in mijloc pepite de ciocolata sau un patrat de ciocolata taiat apoi la cuptor va sta 7-8min la 200grade,nu mai mult nici macar o jumatate de minut,altfel cu mai cuge(asta-i secretul)
Dupa ce s-a racit putin,treci cu un cutit in jurul prajiturii si o scoti pe farfurie,nu o rastorni
Eu am scos-o cu mare grija cu doua furculite
Dupa ce ai pus-o pe farfurie,o spargi sa curga ciocolata,o pudrezi cu zahar,o lasi sa se raceasca dar nu mult pentru ca din nou se intareste ciocolata.
Eu am mancat-o asa calda dar cu o cupa de inghetata;a fost nebunie curata!!


 


0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme