Mic dejun cu maxstone gourmet

Am vazut reclama la tv cu aceste mici vase din ceramica pe care eu de mult mi le doream iar cand am vazut ca sunt si la reducere,nu am stat pe ganduri si am facut comanda
Dupa ce le-am primit imediat am trecut la testare si rezultatul a fost unul waw,intradevar mancare pregatita in astfel de vase nu se compara cu nimic,are un gust fantastic!!
AVEM NEVOIE DE:
1ceapa
1dovlecel
100g ciuperci
1ardei rosu
2catei de usturoi
4linguri ulei de masline
2oua
sare
fulgi de chili
2felii de cascaval sau 3-4linguri cascaval ras
Toate legumele sa fie mici sau cate jumatate daca sunt mari 
CUM SE PROCEDEAZA:
Pui in vas ceapa,dovlecel,ardei,usturoi,ciuperci,toate curatate,spalate si taiate cubulete,
adaugi sare,fulgi de chili,ulei,amesteci cu o lingura pui capacul si lasi la cuptor 3-4min
Scoti vasul,spargi ouale in interior
lasi din nou la cuptor 2min,scoti vasul iar daca ouale sunt facute,pui deasupra cascavalul si lasi 1min sa se gratineze
Cu o paleta,scoti pe farfurie,presari deasupra sare de mare neagra apoi servesti cu ceva acritura sau salata



 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme