Prajitura cu ciocolata si capsune

Mai am cateva prajituri cu care mi-am rasfatat copiii si nepotii in Franta,apoi intru in normal,acolo cu mancarea mai putin!!😀😀😀😀
AVEM NEVOIE DE:
320g faina
4oua
320g zahar
100g unt
300ml lapte
1plic praf de copt
1plic zahar vanilat
3linguri pepite de ciocolata
200g capsune
CUM SE PROCEDEAZA:
Freci galbenusurile cu zahar si zahar vanilat iar dupa ce a rezultat o crema albicioasa si pufoasa,adaugi faina cu praf de copt,amestecul de lapte si unt topit pe foc si racit iar la final incorporezi usor albusurile batute spuma si pepitele de ciocolata
Dupa omogenizare rastorni in tava cu hartie de copt,nivelezi suprafata apoi deasupra pui capsunile taiate
Am crezut ca vor ramane asa dar nu m-am gandit ca fiind mai grele decat aluatul,se vor lasa!!!
Lasi la cuptor 40min la foc mic,dupa ce s-a racit scoti prajitura pe un platou,pudrezi cu zahar si tai


  

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme