Rasturnata cu caise

Am cumparat caise din piata sa le mananc pentru ca prea erau mari si frumoase dar acasa am ramas dezamagita pentru ca nu aveau nici un gust;nu stiu din ce tara erau dar eu ma intreb,pe acolo asa sunt fructele,fara gust???
Am trecut la planul B si a rezultat o delicioasa prajitura!
AVEM NEVOIE DE:
500g caise
7oua
7linguri zahar
7linguri faina
1 ceasca cu zahar pentru caramel
100g unt
CUM SE PROCEDEAZA:
Ungi cu unt din belsug un vas rotund sau o tava,eu am folosit cratita lui Horia Varlan,pui zaharul pentru caramel si pe peretii vasului apoi jumatati de caise cu taietura in sus si lasi la cuptor 10-15min
dupa care scoti tava din cuptor
Bati bine albusurile cu un praf de sare si restul de zahar,adaugi galbenusurile pe rand mixand dupa fiecare iar la final amesteci usor cu o spatula faina
Dupa omogenizare,rastorni in tava peste caise si la cuptor va sta 30min
Dupa ce o scoti din cuptor,pui un platou mai mare decat vasul si cu mare atentie o rastorni
trebuie rasturnata imediat pentru ca altfel caramelul se intareste si caisele raman lipite
Siropul din platou va intra in prajitura si astfel se va insiropa
Dupa ce s-a racit putin,o tai si pui pe farfurie.




   


0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme