Panna cotta cu lapte condensat si zmeura

De mult nu am mai facut desertul meu preferat,acum daca am gasit zmeura frumoasa la un pret super bun(m-am mirat!!) am luat si mi-am facut pofta!
AVEM NEVOIE DE:
!cutie lapte de cocos
400ml smantana lichida
200ml lapte condensat dulce
2plicuri gelatina foi
500g zmeura
4linguri miere
CUM SE PROCEDEAZA:
Intr-un vas pe foc amesteci bine laptele de cocos,smantana si laptele condensat iar cand incepe sa faca spuma pe margini,dai vasul deoparte incorporezi un plic de gelatina hidratata 5min in apa rece,amesteci bine cu telul iar dupa omogenizare pui in cupe cate o masura,depinde cat sunt de mari cupele;eu am folosit un pahar mic de unica folosinta
iar crema ramasa o rastorni intr-o forma de silicon
Cupele le pui la frigider sprijinite de ceva in asa fel ca sa stea oblic,si le tii pana se intaresc.
In acest timp,zmeura spalata sub jet de apa rece,o pasezi cu blenderul,treci rezultatul prin sita,piureul obtinul il amesteci pe foc mic cu mierea iar cand s-a infierbantat,dai vasul deoparte si incorporezi al doilea plic cu gelatina hidratata 5min in apa rece.
Scoti cupele si cu aceeasi masura umpli cu zmeura iar restul il torni in forma de silicon apoi dai totul la frigider si lasi pana a doua zi
Cupele la servire le ornezi cu zmeura iar forma de silicon o rastorni pe un platou


 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme