Zacusca cu vinete

Particip si in aceasta luna la Provocarea Weekend cu spor apoi ma retrag pentru ca toate fetele care s-au inscris de la inceput,acum au diferite alte grupuri unde-si posteaza retetele lor sau cine stie care-i motivul!
In aceasta luna gazda este NATALIA MOCANU mama prietenei mele din Grecia VIRGINICA
Natalia nu are blog,gateste din pasiune dar cand gateste o face cu mare responsabilitate,dupa cum arata farfuriile si pentru asta zic "BRAVO NATALIA"!!
Toate retetele,inclusiv provocarea,este pusa pe blogul Virginicai GATESTE SANATOS SI GUSTOS 
Pentru ca-mi place ce am gasit,am ales mai multe retete,o parte le-am facut,o parte urmeaza pe masura ce ma aprovizionez cu ingrediente
Acum am facut zacusca,nu era in program dar am luat 2vinete mari,cu ideea sa-mi fac o salata dar am fost neinspirata si le-am copt in cuptor,nu mi-au placut pentru ca nu erau albe si uite asa am schimbat foaia!
AVEM NEVOIE DE:
1kg vinete
500g ceapa
500g rosii
2morcovi
3ardei grasi
1ardei iute
1cana cu ulei
1cana suc de rosii
2frunze de dafin
CUM SE PROCEDEAZA:
Mai intai se coc vinetele,se curata de coaja apoi se lasa sa se scurga pe un plan inclinat sau intr-o sita
  Intr-un vas de tuci sau unul cu fundul dublu,pui uleiul apoi ceapa,ardeiii,morcovii rasi,lasi sa se caleasca cateva minute apoi adaugi rosiile pasate cu blenderul,sucul de rosii,vinetele coapte si bine scurse,1lingurita cu sare,1/2lingurita zahar,dafin,amesteci bine totul apoi lasi vasul la cuptor 40min.
Dupa ce a iesit uleiul la suprafata,semn ca zacusca este gata,opresti cuptorul si pui fierbinte in borcane curate,infiletezi bine borcanele si le fierbi la foc mic 1h
Eu de aceasta data nu am facut pentru iarna.

 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme