Tort de inghetata cu lapte condensat si zmeura

Am facut foarte multe retete de inghetata dar de cate ori vad cate una mai deosebita imediat o fac,chiar daca eu nu mananc si-mi place mult!!
Asa s-a intamplat cu aceasta reteta,am vazut la prietena mea Rocsy Ciobanu si nu am rezistat tentatiei,eu facand-o putin modificata iar finalul a fost unul super bun!
AVEM NEVOIE DE:
300g iaurt grecesc
1cutie lapte de cocos
1cutie lapte condensat caramel
400g zmeura
2linguri fulgi de ciocolata
2linguri zeama de lamaie
CUM SE PROCEDEAZA:
Zmeura spalata,scursa,o pasezi cu blenderul,o treci prin sita si o lasi deoparte
Scurgi apa din cutia cu lapte de cocos iar crema o mixezi bine,adaugi iaurtul,zeama de lamaie,dupa cateva minute laptele condensat si continui mixatul
Rastorni intr-un vas 1/3din compozitie,amesteci cu piureul de zmeura si lasi deoparte
 Capitonezi o tava de chec sau alta forma cu folie alimentara,pui cu un polonic din compozitia alba,deasupra pui fulgi de ciocolata
acoperi cu compozitie cu zmeura,deasupra pui zmeura
si tot asa pana termini,pe ultimul strat nu mai pui nimic
Dupa ce s-a terminat,acoperi cu folia de pe margini si la congelator lasi pana a doua zi
Descoperi inghetata,scoti din tava,desprinzi folia,o pui pe un platou,deasupra torni sos caramel,ornezi cu zmeura si frunze de lamaita,mai lasi cateva minute inghetata pe masa apoi tai si pui pe farfurie



 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme