Cheesecake cu afine

Foarte rar fac deserturi cu branza,pentru ca nu-mi plac dar de aceasta data am avut branza cam de multisor,afinele ramase de la alta reteta si prietena mea Sidy mi-a trimis reteta,am facut-o dar,pentru ca de fiecare data exista un dar,afinele puse deasupra,am crezut ca se vor lasa in compozitie la copt dar nu a fost asa,ele au ramas tot deasupra;cand vrei sa ramana deasupra se lasa la fund si invers,hmm!!
AVEM NEVOIE DE:
BLAT:
300g biscuiti digestivi
150g unt
CREMA:
1kg branza proaspata de vaci
250g zahar
3linguri cu varf cu faina
esenta de lamaie
coaja rasa de lamaie
5oua
CUM SE PROCEDEAZA:
Pui biscuitii rupti in robot,adaugi untul topit,dupa omogenizare rastorni in forma de tort de 20cm diametru cu hartie de copt,presezi bine cu palmele sau fundul unui pahar si dupa ce s-a format blatul lasi deoparte 
Bati ouale cu un praf de sare si zahar,adaugi aromele,branza,faina iar dupa omogenizare rastorni in forma
pui deasupra afinele si la cuptor lasi 50min la foc mic
Dupa ce s-a racit,treci cu un cutit de jur imprejur apoi scoti si pui pe un platou
tai si pui pe farfurie



  

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme