Canneles bordelais

Cu aceste mici prajiturele,am o povestioara putin haioasa!
Eram in Franta la Ana si cand a fost ziua ei,a venit de la serviciu incarcata cu de toate,de la flori pana la bijuterii,dar cum la clasa(este profesoara) are elevi din diferite colturi a lumii mai vin cateodata cu cate un dulce traditional din tara lor
Asa s-a intamplat si cu aceste prajiturele dar cand a deschis cutia,eu la prima vedere am spus ca i-a adus jumari cum facem noi la Craciun exact asa aratau!!!
Ooooo am zis,dar elevii tai daca au taiat porc de ce nu au venit cu o pulpa nu cu jumari,ca intr-un final sa-mi spuna ca sunt prajituri dar nu a avut forma corespunzatoare si de aceea aratau asa!
De fapt aceasta reteta este frantuzeasca dar fiind atat de buna si usor de pregatit,este adaptata;asa s-a intamplat si cu aceasta persoana fiind din Maroc,acolo probabil troneaza scortisoara in bucatarie,i-a dat un gust si o aroma care personal pe mine m-a dat pe spate.
Canneles,vine de la forma cu acelas nume in care se coc aceste prajituri,au forma cilindrica,inalte de 5cm si vin din regiunea Bordeaux din Franta,nici formele mele nu sunt corespunzatoare dar voi cauta sa cumpar si sa le fac mai des pentru ca au un gust fantastic!
AVEM NEVOIE DE:
2oua+2galbenusuri
500ml lapte
2linguri scortisoara macinata
esenta de rom
100g faina
200g zahar(dupa gustul meu e cam mult,cred ca 150g era suficient)
50g unt
sare
CUM SE PROCEDEAZA:
Intr-un vas pe foc pui laptele si untul iar dupa ce s-a infierbantat si untul s-a topit dai vasul deoparte.
Intr-un castron pui faina,un praf de sare,zahar,torni usor laptele fierbinte amestecand cu telul
Adaugi apoi ouale batute separat iar la final incorporezi scortisoara si romul
Dupa omogenizare lasi la frigider 1h
Consistenta este asemeni aluatului de clatite
Dupa acest timp,umpli formele de silicon si lasi la cuptor 45min la foc mic
Dupa ce s-au copt,le scoti pe o farfurie,acoperi farfuria pentru ca prajiturile sunt crocante pe margini cand le scoti din cuptor si nu trebuie iar dupa 15-20min se pot manca dar dupa ce se racesc sunt mai bune,sunt super bune!!


 
   

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme