Gaina la punga cu cartofi

Am primit o gaina de la tara care atunci cand am desfacut-o s-a dovedit a fi cocos!! nu stiu cat l-au tinut pana l-au taiat, pentru ca o pasare daca o fierbi mult nu mai are nici un gust,spun asta din experienta.
Pasarea asta a fost atat de mare incat am taiat-o in sferturi,de fiecare data am gatit un sfert  din ea,la masa suntem doua persoane si tot a mai ramas,nu mi s-a intamplat asa ceva niciodata!!
Acum ultimul sfert l-am pus la punga,a fost nevoie de aproape 2ore pana a fost gata dar cine doreste,poate foarte bine sa puna la punga un pui din comert si dureaza doar 30min!
AVEM NEVOIE DE:
1pasare de tara
1plic condimente pentru pui DELIK"AT
3cartofi albi
5-6cartofi mov
1plic condimente pentru cartofi DELIK"AT
4linguri ulei de masline
100ml vin alb
1crenguta rozmarin
pungi speciale pentru fripturi

SALATA:
1/2varza alba
1morcov
sare
ulei
otet de mere
CUM SE PROCEDEAZA:
Carnea,dupa cum am spus doar 1/4 am folosit din ea,spalata uscata,condimentata cu Delikat-ul special(2linguri),o pui in punga,adaugi in punga 50ml vin,sigilezi,o pui in tava,intepi punga in diferite locuri apoi la cuptor la foc mic va sta pana este gata
Cartofii curatati,spalati,uscati,taiati cubulete,condimentati cu Delikat-ul special pentru cartofi,pusi intr-un castron,adaugi uleiul,vinul,amesteci,acoperi si-i lasi deoparte pana cand este  gata carnea
In acest timp,tai varza fideluta daca nu ai cutitul special,o pui intr-un castron,adaugi morcovul ras,sare,amesteci bine si o lasi deoparte 10-15min
Dupa acest timp o scurgi bine pentru ca in amestec cu sarea isi lasa sucul care trebuie aruncat,o pui intr-un alt castron,adaugi ulei,otet,amesteci bine si lasi deoparte
Carnea dupa ce este gata,scoti punga o pui pe un platou si in tava pui punga cu cartofi,in iterior pui si crenguta de rozmarin,sigilezi punga,intepi cu cutitul si la cuptor lasi 30min
Pe farfurie pui o bucata de carne taiata(eu am scos copanul),alaturi pui cartofi si un bol cu salata de varza
Sa va fie de folos!



0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme