Salata orientala cu ton

Nu mi-am imaginat ca unii prieteni virtuali,sunt chiar prieteni adevarati!asa cum probabil ma considera si pe mine atunci cand daruiesc cate ceva cu toata dragostea pe care o am,fara sa cer nimic de la nimeni!!
Va multumesc prieteni!!
Ma trezesc intr-o zi ca suna curierul,imi pune in brate o cutie destul de grea,dupa ce a plecat mi-era si teama s-o deschid dar pana la urma am zis,fie ce-o fi si cand am vazut ce-i acolo,"surprize surprize"erau cartofi mov,intradevar o surpriza placuta cu ceva special!!
Cum imi place mie sa pregatesc tot felul de nebunii,am inceput cu aceasta salata pentru ca de mult nu am mai facut-o.

AVEM NEVOIE DE:
6cartofi mov fierti in coaja
1ceapa
1cutie cu fasole rosie Sun Food
1cutie cu fasole alba Sun Food
1castravete murat
2oua fierte
2conserve mici cu ton Rio Mare
sare
ulei
otet de mere

CUM SE PROCEDEAZA:
In castron tai cartofii curatati de coaja cubulete sau rondele,castravetele la fel,ceapa julien,tonul scurs si maruntit

apoi 1ou taiat si el marunt,rastorni fasolea clatita si bine scursa,sare,ulei,otet dupa gust
amesteci totul bine,pui salata intr-un bol apoi servesti
Mai mergeau si cateva masline dar nu le-am avut!
Sa va fie de folos!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme