Prajitura cu rubarba 2

Foarte incantata am fost cand am vazut in Kaufland din nou rubarba,eu care crezusem ca s-a terminat sezonul ei.Imi place mult gustul,culoarea rosie din prajituri dar mai ales m-am bucurat pentru faptul ca ramasesem cu cateva retete nefacute din cartea adusa din Franta!!
AVEM NEVOIE DE:
5oua
200g zahar+150g
2plicuri zahar vanilat
150ml ulei
150ml lapte
300g faina
1plic praf de copt
un praf de sare
3tije de rubarba
CUM SE PROCEDEAZA:
Freci galbenusurile cu un praf de sare,200g zahar si zahar vanilat,dupa ce ai obtinut o crema pufoasa adaugi ulei cate putin ca la maioneza apoi tot cate putin lapte iar la final faina cu praful de copt 
Rastorni in tava de 28x36cm cu hartie de copt deasupra pui rubarba taiata marunt
apoi lasi la cuptor la foc mediu 30min;dupa acest timp,scoti tava,testezi aluatul cu scobitoarea apoi intinzi deasupra albusurile batute spuma tare cu restul de 150g zahar
apoi mai lasi la cuptor 10-15min pana cand albusul devine auriu
Dupa ce s-a racit prajitura,tai cubulete si pui pe farfurie
Sa va fie de folos!



 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme