Pui coquelet la punga

Am cumparat doi puisori frantuzesti pentru ca tare-mi sunt dragi cand ii vad asa mici,unul pus pe farfurie e mancarea mea pentru toata ziua!😂😂😂😂
Pentru ca nu stiu cat de repede fierbe,am cumparat si o punga magica Knorr si am rezolvat problema!
AVEM NEVOIE DE:
1pui coquelet
punga magica Knorr
50ml vin
 GARNITURA:
500g cartofi
cateva frunze de ceapa verde
1lingura unt
sare
piper
 CUM SE PROCEDEAZA:
Puiul spalat,uscat,condimentat cu condimentele din dotarea pungii
este pus apoi in punga,se adauga vinul,se sigileaza punga,se pune in tava si la cuptor va sta 1h la foc mic
Cat a stat puiul la cuptor,se curata cartofii,se spala,se taie cubulete,se fierb in apa cu sare iar cat fierb cartofii,intr-un vas cu unt sa inmoaie frunzele de ceapa taiate marunt,se adauga cartofii fierti si scursi,sare,piper,se amesteca usor iar dupa cateva secunde se opreste focul
Pe o farfurie se pun cartofi,deasupra puiul,se stropeste cu sosul din punga si se serveste cu salata de varza rosie.Un deliciu!!
Pofta buna!



  

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme