Prajitura cu unt de arahide

Am adus pentru fete un borcan cu un de arahide,am crezut ca le place dar nu a fost sa fie si intr-o zi Livia m-a intrebat daca pot sa fac ceva cu el.
Am cautat,am luat ceva de la o reteta,altceva de la alta,i-am pus moturi cu frisca si gata praji!!
Am facut asa pentru ca aici nu prea am ingrediente pe care eu le folosesc si pentru cat mai stau nu are rost sa dam bani pe ele,asa ca am ales sa fac ceva simplu si gustos
Rezultatul,o prajitura cu un gust super bun,dar sa nu va asteptati sa fie pufoasa pentru ca are unt mult si ciocolata multa iar acestea cand se racesc,este normal sa se intareasca,in plus si untul de arahide de deasupra care este aproape crocant dar daca eliminati frisca este o super prajitura pentru ceai sau cafea.
AVEM NEVOIE DE:
1plic mic cu amestec de seminte si fructe uscate(50g)
200g unt
100g ciocolata
350g zahar
180g faina
60g cacao
4oua mari
un praf de sare
1borcan cu unt de arahide(280g)
decor 200ml frisca lichida
CUM SE PROCEDEAZA:
Intr-un vas pe foc se pune untul si ciocolata sa se topeasca,
dupa ce s-a racit foarte bine,se rastoarna intr-un castron si se adauga ouale,se mixeaza apoi cu zaharul foarte bine apoi faina,un praf de sare iar la final semintele si amesteci cu telul

  Se rastoarna in tava cu hartie de copt(20x20cm) apoi la cuptor va sta 30min
Se scoate tava inainte de 30min pentru ca v-a mai sta alte 20min cu untul,se intinde untul de arahide deasupra imediat cat este fierbinte,apoi se mai lasa la cuptor 20min;eu am pastrat putin din amestecul de fructe si le-am pus deasupra dar nu am facut bine pentru ca au fost stafide,s-au ars si erau amare,asa ca le-am scos cu grija dupa ce s-a copt prajitura!
Se scoate prajitura din tava pe un platou,se indreapta marginile apoi se orneaza cu frisca tinuta la frigider de seara
Eu am avut frisca putina si de aceea am trecut cu cutitul usor deasupra facand portii egale,apoi pe fiecare am facut cu poshul cate un mot dupa care le-am taiat si pus pe farfurie.

Sa va fie de folos!




 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme