Broccoli cu carnati

De cate ori merg pe la copii,ma invat sa mananc cate ceva ce nici nu vroiam sa aud chiar daca toata lumea spune ca este foarte bun pentru sanatate.
Cand am fost la Ana in Franta am descoperit Rubarba si acum nu mai pot dupa ea,imi place de mor,acum la Mihaela in Italia am descoperit Broccoli,de fapt gustul.
Am pregatit aceasta reteta super simpla si spre surprinderea mea am mancat o portie dubla,bun,foarte bun!!
AVEM NEVOIE DE:
2buc.broccoli
1kg carnati proaspeti
3linguri ulei de masline
1lingurita cu sare
1lamaie pentru servit
CUM SE PROCEDEAZA:
Broccoli desfacut in buchetele,se oparesc in apa cu sare doar 1-2min apoi se scurg si se pun in tava cu hartie de copt
Carnatii,ce scoate carnea din intestin,se fac mici sfere,(nu le faceti mari pentru ca nu vor reusi sa fie patrunse in interior iar broccoli nu trebuie sa se arda pana se coc ele),apoi se pun peste broccoli si printre buchetele
Se stropeste totul cu putin ulei de masline apoi la cuptor va sta 20-25min pana se rumenesc
Se serveste pe farfurie cu zeama de lamaie
Un deliciu,pofta buna!



  

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme