Budinca cu paste

Mi s-a facut facut pofta de astfel de paste si daca nu am avut exact ingredientele de care aveam nevoie,am adunat toate resturile pe care le-am gasit in frigider si am facut o super budinca!
AVEM NEVOIE DE:
1punga cu paste scurte
4oua
200ml smantana lichida
50g pancetta sau bacon,costita
50g ciuperci feliate
1carnacior picant
1ceapa mica
100g unt
10ml vin alb
50g mozzarella
50g o alta branza rasa,eu am avut un rest de branza de capra adusa din tara
CUM SE PROCEDEAZA:
In vasul cu1lingura unt se caleste ceapa taiata marunt,se adauga pancetta cubulete,carnaciorul rondele,ciupercile,dupa ce si-au lasat apa si a scazut,se adauga vinul si se lasa pe foc mic
 Dupa ce a scazut vinul si cat timp se racesc,intr-un castron se bat ouale,se adauga smantana,branza de capra rasa apoi preparatele calite,se amesteca totul bine apoi cu pastele fierte si scurse
Se rastoarna apoi in vasul termorezistent uns cu unt,deasupra se pun cubulete de mozzarella si cubulete de unt ramas,apoi la cuptor va sta 40min la 170grade
Se taie si se pune pe farfurie,doar dupa ce s-a racit,altfel se risipesc pastele,fiind scurte imediat se desfac
Pofta buna!


 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme