Tarta fillo cu rubarba

Este reteta frantuzeasca si pentru ca tot aveam la congelator foi fillo tot din Franta si pentru ca am la congelator rubarba pusa din toamna pentru ca m-am indragostit de gustul ei iremediabil,am facut aceasta tarta cu un gust de senzatie!
Se poate pregati si cu foi de placinta 
AVEM NEVOIE DE:
1pachet de foi fillo
400g rubarba
30ml apa de flori de trandafiri
10 linguri melasa sau miere de albine(dupa gustul meu care nu mananc asa dulce,am pus doar 4linguri melasa pentru ca am avut)
75g zahar
250g zmeura
500g branza ricotta
3oua
sare
CUM SE PROCEDEAZA:
Rubarba taiata 3-4cm in cazul meu am scos-o de la congelator,impreuna cu zaharul,apa de trandafiri  si 2linguri melasa,se pun intr-un vas pe foc mic iar dupa ce a scazut, se opreste focul,se adauga zmeura,se amesteca usor apoi se lasa deoparte
Intr-o forma rotunda de 22cm unsa cu putin ulei se pun foi 7la numar,astfel incat sa ramana peste marginea tavii
Intr-un bol se amesteca ricotta cu restul de melasa,ouale batute cu sare,dupa omogenizare se rastoarna in tava,se niveleaza suprafata si se lasa la cuptor 25min la 180grade
Tarta cand este scoasa din cuptor este crescuta dar pe masura ce se raceste se lasa nu va faceti probleme pentru ca stiti,branza cu oua se umfla in cuptor iar cand se raceste se dezumfla😁😁 apoi se pune deasupra amestecul de rubarba si zmeura,se orneaza cu cateva zmeurici si la frigider va sta 2-3h apoi se taie si se serveste!
Deliciu total!!
Pofta buna!



 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme