Supa crema de usturoi

Mi-am adus aminte ca astfel de supa nu am facut si daca tot suntem raciti si eu si Costel,zic hai sa fac supa pentru ca usturoiul este cel mai bun medicament pentru raceala!
Pentru ca tot veni vorba de supa crema,as face o paranteza;am vazut si vad mereu postate pe net sau cand intru pe diferite sit-uri aceasta delicata supa crema(ma refer in general),facuta de parca spui ca-i doar crema nu supa crema.Eu ma mai uit seara pe canale de bucatarie la tv si chiar mi s-a intamplat sa vad odata la un concurs de gatit o farfurie cu supa crema,pentru ca asa era tema iar toti din juriu nu stiau ce sa faca,sa rada sau sa dea farfuriile de pamant pentru ca acea supa era un produs vascos unde lingura statea in pozitie verticala!!!daca se numeste supa,inseamna ca trebuie sa fie si putin lichid nu numai crema,asta nu o spun eu ci bucatari cu acte in regula!
De atunci tin minte acele observatii si daca fac ceva,nu-mi bat joc niciodata nici de mancare nici de persoana care o mananca!

AVEM NEVOIE DE:
2capatani mari de usturoi,cine face mai multa supa merg si 3-4capatani
2cepe
50g unt
sare
5cm radacina de ghimbir
1cutie lapte de cocos,nelipsita din camara mea mai ales cand e vorba de supe crema
500ml supa de pui
fulgi de chili pentru servit
CUM SE PROCEDEAZA:
In vasul cu unt se caleste ceapa,usturoi si ghimbir,curatate,spalate si taiate,nu are importanta cum,se adauga apoi supa,un praf de sare daca e nevoie si se lasa la fiert pana scade la jumatate
Se rastoarna in blender,se adauga laptele si se paseaza totul foarte bine
Se rastoarna in oala,se pune din nou pe foc,se potriveste de gust iar dupa 2-3clocote se opreste focul si se serveste calda spre fierbinte cu fulgi de chili.

Veti observa efectul!
Sa va fie de folos si pofta buna!


 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme