Supa crema de ciuperci









Am tot auzit de aceasta supa crema,nu am facut-o pentru ca nu prea-mi plac supele creme dar azi m-am trezit in fata faptului implinit pentru ca Ana(fata mea)mi-a adus ingredientele necesare si m-a rugat s-o fac;am cautat pe internet pentru ca nu stiam daca legumele se calesc sau nu;acolo din zecile de retete mai cu aspect sau altele jalnice, scuze dar daca nu scria ce reteta este,aveam impresia ca este un vas cu pamant,in care cineva se pregateste sa sadeasca o floare;am combinat cum am crezut eu ca-i bine si iata ce a iesit.
AVEM NEVOIE DE:1kg de ciuperci,1ceapa,50ml ulei de masline sau 1lingura cu unt daca nu-i post,1/2telina mica,1patrunjel,200ml smantana lichida vegetala sau 1cutie cu lapte de cocos care-i da si un gust extra bun(eu doar acest lapte-l folosesc in locul smantanii),1cartof,sare
CUM SE PROCEDEAZA:Ceapa si radacinoasele curatate,taiate cuburi(nu va chinuiti la taiat,pentru ca oricum merg la blender),se calesc in ulei,dupa ce s-au aurit adaugi 1l de apa iar cand incepe sa fiarba, ciupercile curatate,taiate daca sunt mari si cartoful;lasi sa fiarba 30-40min,strecori legumele,le dai la blenderul vertical,incorporezi smantana sau laptele apoi condimentezi dupa gust.In cazul in care este prea groasa,ceea ce nici mie nu-mi place pentru ca totusi,este supa nu piure asa cum vad pe la alte persoane,se mai poate adauga putina supa de la fiertul legumelor.Se serveste cu crutoane;eu am pus deasupra felii de ciuperci taiate fin si facute in tigaie fara ulei,crocante.
Pofta buna!

2 comentarii:

  1. Aceasta va fi supa pt maine,,,,si o sa va arat ce a iesit....

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai facut o alegere buna pentru ca-mi place si mie foarte mult aceasta supa!! te astept cu drag!!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme