Guguluf cu mascarpone si fructe

Dragii mei cititori,pentru ca am ramas in urma cu postarile foarte mult,am retete nepostate de 4luni,vreau sa fiu mai operativa de aceea voi elimina textul de introducere care nu cred ca intereseaza pe cineva mai mult decat reteta,doar daca e ceva important.
Fac asta pentru ca si eu la randul meu, cand caut o reteta anume si intru pe un site, pana ajung la reteta propriuzisa,ma plictisesc citind istorii sau sfaturi,deci sa ne apucam de treaba,zic!
AVEM NEVOIE DE:
250g mascarpone
250g faina
200g amestec de fructe de padure congelate sau proaspete,pot fi si doar un singur fel
100ml lapte
5linguri zahar
3oua
coaja rasa de lamaie
1plic praf de copt
1plic zahar vanilat
un praf de sare
GANACHE:
100g ciocolata
100ml smantana lichida
CUM SE PROCEDEAZA:
Se face o crema spumoasa din oua mixate bine cu sare,zahar si zahar vanilat,se adauga branza si se mixeaza bine sa nu ramana branza nedesfacuta,apoi coaja de lamaie,faina amestecata cu praful de copt,pusa cate putin,intercaland cu laptele,iar la final se adauga fructele si se amesteca cu lingura
Aici voi avea o observatie,daca avesti fructe congelate,sa le lasati sa se decongeleze foarte bine si de asemenea si bine scurse,pentru ca aluatul fiind la temperatura camerei,amestecat cu fructele care mai au gheata pe ele,nu fac altceva decat sa ingreuneze procesul de coacere,sau interiorul sa fie crud,cum am patit eu cu ceva timp in urma.
Se rastoarna in forma de guguluf sau o forma de tort cine nu are si la cuptor va sta 45min la 180grade
Se scoate dupa ce s-a copt dar nu inainte de a-i face testul cu scobitoarea iar cat timp se raceste se pregateste ganashul
Se pune pe foc mic un vas cu smantana lichida si ciocolata
Cand incepe sa faca bule se amesteca continuu pana se topeste ciocolata apoi se lasa deoparte
Se rastoarna guguluful pe un platou,se toarna cu lingura ciocolata apoi se orneaza cu fructe
Eu am gasit la Kaufland capsuni,fara gust e adevarat si phisalis,dar mi-am facut treaba!
Sa va fie de folos!



  
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme