Pui coquelet la punga

Imi plac tare mult acesti pui frantuzesti pentru ca sunt mici,asa pentru o persoana si se topesc in gura la gatit!
Am cumparat doar unul pentru ca sunt singura la masa,l-am bagat la punga cu mirodenii si intradevar s-a topit la propriu!!
AVEM NEVOIE DE:
1pui coquelet
1plic condimente pentru pui
1punga magica pentru fripturi
4-5cartofi
2linguri ulei de masline
50ml vin alb
CUM SE PROCEDEAZA:
Puiul spalat,curatat daca e nevoie,cartofii de asemenea curatati,spalati,taiati in sferturi,se condimenteaza totul,se pun in punga pe langa pui cartofii,se adauga uleiul peste pui,vinul,se sigileaza bine punga,se pune in tava si la cuptor va sta 20min la 160grade,se desface apoi punga si se mai lasa 10min sa se rumeneasca
Se scoate puiul pe un platou,alaturi cartofii si se serveste cu salata de sezon,
Am spus eu ca-i pentru o persoana dar pentru mine,totusi e prea mult asa ca l-am taiat in doua
Pofta buna!

 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme