Supa crema de napi cu leurda

Doamne ce-mi plac aceste supe,nu numai pentru ca sunt sanatoase ci pentru ca intradevar sunt super gustoase asa cum le fac eu!!
Nu ca m-as lauda dar chiar nu inteleg de ce marea majoritate cand pregatesc astfel de supe nu fac sa semene totusi a supa cremoasa nu a piure,tinand cont ca se mananca cu crutoane,aceste crutoane ar trebui sa fie imbibate cu supa nu???zic si eu dar mai bine tac!!!
Aceasta supa am facut-o cu resturi ca sa zic asa,am avut putina leurda pastrata pentru o salata dar n-am avut mancare de salata,am avut cativa napi de asemenea pastrati pentru o tarta dar n-am avut restul ingredientelor si uite asa,combinate pe langa alte ingrediente a iesit nebuna de supa!!!
 AVEM NEVOIE DE:
5-6napi
2legaturi de leurda
1morcov
1lingura unt sau ulei
2cani supa de pui sau legume
1legatura ceapa verde
5cm radacina de ghimbir
sare
1cutie de lapte de cocos
CUM SE PROCEDEAZA:
In vasul cu unt incins se pun toate legumele curatate,spalate,taiate,amestecand din cand in cand
Se adauga apoi supa,1cana cu apa,1/2lingurita sare si se lasa la fiert
Dupa ce a scazut si totul e bine fiert,se rastoarna in blender
se adauga laptele de cocos,se paseaza bine totul apoi se rastoarna din nou in vasul pe foc
iar dupa2-3clocote se potriveste de gust apoi se opreste focul si se serveste imediat.
Mie nu-mi plac crutoanele in supa,de aceea nu le vedeti niciodata!
Pofta buna!



 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme