Somon cu piure de conopida

Asta este una dintre multele retete facute in Italia si nu am reusit s-o postez
Am gasit conopida colorata,ceea ce pe la noi nu am vazut asa ceva si doar cu somon m-am gandit s-o asociez si bine am facut pentru ca a fost un deliciu!
AVEM NEVOIE DE:
2rondele de somon
1conopida alba
1conopida galbena
1conopida mov
200g smantana fermentata
1lamaie
3linguri ulei de masline
60g unt
sare
piper
nucsoara
6catei de usturoi
6linguri parmezan ras
CUM SE PROCEDEAZA:
Somonul spalat,uscat,condimentat cu sare si piper,se pune intr-un bol peste care se adauga ulei de masline si zeama de la jumatate de lamaie apoi se lasa deoparte
Conopida desfacuta buchetele,spalata in apa rece,se pune la fiert in apa cu sare in vase diferite
La conopida galbena se adauga la fiert 2morcovi pentru a-i intari culoarea
Se asa la fiert 15-20min,apoi se scurg,se pun in robot fiecare pe rand,impreuna cu cate 2lingurismantana,20g unt moale,2catei de usturoi,2linguri parmezan ras,sare,piper,un praf de nucsoara apoi se proceseaza pana rezulta piureul si se rastoarna in boluri separate
Somonul se pune pe gratarul Tefan incins,se lasa cate 1-2min pe fiecare parte apoi se scoate pe o farfurie
Pe un platou in inelul de inox,se pun cate 2linguri de piure de conopida dupa care se scoate cu grija iar alaturi somonul si o felie de lamaie
Pofta buna!


 

 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme