Budinca de cozonac cu rubarba

De cate ori imi ramane cozonac si nu se mai mananca,pregatesc budinca asta care este buna rau mai ales mancata calda cu o cupa de inghetata,este nebunie!
AVEM NEVOIE DE:
1cozonac uscat
6oua
200ml smantana lichida
200ml lapte
4tije de rubarba
cirese congelate
2linguri zahar
60g unt
CUM SE PROCEDEAZA:
Se pregateste mai intai rubarba,se taie capetele,se spala,se taie cuburi,se pune intr-un vas pe foc impreuna cu zahar iar dupa ce rubarba s-a inmuiat si zaharul s-a topit se da vasul deoparte
Eu am pus rubarba mai multa pentru ca am nevoie si la o alta reteta
  Intr-un castron se pune cozonacul taiat cuburi,se adauga ouale batute cu lapte si smantana,se amesteca totul bine,
apoi se rastoarna totul in tava unsa cu unt,deasupra se pun fructe si cate o lingura cu rubarba din loc in loc
se mai pune deasupra untul ramas cubulete apoi la cuptor va sta 45min la 160grade
Se mananca cum vrea fiecare pentru ca este buna oricum dar asa cum am spus,mie-mi place cu inghetata!
Sa va fie de folos!


 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme