Tarta cu vinete

Este o reteta frantuzeasca,am mancat cand am fost la copii in Franta si am mers intr-o vizita
Pentru umplutura,acolo se gasesc in comert borcane gata preparate,numai cat se rastoarna peste aluat dar aici am gatit-o pentru ca asa mi se pare normal,chiar daca s-ar fi gasit si la noi asa ceva!
AVEM NEVOIE DE:
1aluat de pizza facut sau cumparat(comoditatea mea,mi-a spus sa-l cumpar😁😁)
1vanata
1dovlecel
1ceapa
1ardei gras rosu
2-3rosii
2catei de usturoi
ierburi de provence
4linguri ulei de masline
1ceasca cu parmezan ras
1ceasca cu pesmet
CUM SE PROCEDEAZA:
In vasul cu ulei pe foc se pune ceapa taiata marunt,vanata curatata de coaja si taiata cubulete,dovlecelul la fel,ardeiul gras cubulete mai mari,si se amesteca totul bine
Dupa cateva minute se adauga rosiile cubulete si ele,usturoiul,se lasa pe foc pana scade iar la final ierburile
Se potriveste de gust apoi se lasa deoparte
Se capitoneaza o tava cu aluat,se pune deasupra pesmetul,se rastoarna legumele,se niveleaza,deasupra se pune parmezanul
si la cuptor va sta 30min la 180grade
Se taie si se serveste,parerea mea,dupa gustul meu cred ca ar trebui o salata pentru ca amestecul de legume este destul de dulce.
Pofta buna!





  


0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme