Cartofi noi la ceaun

Imi plac mult cartofii noi la ceaun pregatiti innabusit,cu mujdei si mamaliga,o nebunie ce sa mai vorbim!!
AVEM NEVOIE DE:
1kg cartofi noi mici
2linguri untura de porc
1ceasca cu vin alb,sare
Malai pentru mamaliga
Mujdei:
1capatana de usturoi
1legatura de marar verde
200ml iaurt
Pentru zilele de post,se elimina iaurtul si se foloseste mujdeiul clasic,adica frecat cu ulei si adaugat apa
CUM SE PROCEDEAZA:
Cartofii curatati de coaja cu un buretete de bucatarie nou,sa fie aspru apoi spalati.
Multe persoane doar spala cartofii fara sa-i curete dar eu nu fac asa.
Dupa ce au fost spalati,se pun in ceaunul cu untura incinsa,eu nu am ceaun,in schimb am un tuci ramas de la mama care este foarte asemanator cu ceaunul doar ca nu are baza rotunda
Se lasa pe foc acoperiti cu capac pana se rumenesc amestecand din cand in cand,se adauga vinul si sare iar dupa ce a scazut,se opreste focul
Intr-un bol se pregateste mujdeiul amestecand usturoiul pisat bine cu iaurt,putina sare si mararul tocat marunt
Pe farfurie se pune o insula de mamaliga,in jurul ei cartofi iar deasupra mujdei
Pofta buna!


  

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme