Supa de linte cu rubarba

Imi place gustul rubarbei,am facut multe dulciuri si tot mai am idei dar curiozitatea m-a facut sa stiu daca poate fi folosita si in mancaruri,astfel am gasit aceasta supa care are un gust foarte bun,este putin acrisoara iar parerea mea e ca daca foloseam lapte de cocos sau smantana lichida,gustul putea fi diminuat putin dar nu a ramas nemancata pentru ca am facut putina
AVEM NEVOIE DE:
1cutie cu linte Sun Food
2tije mici de rubarba
1ceapa
1morcov
1/4 radacina de telina
1cmradacina de ghimbir
3linguri smantana fermentata
1lingura unt
500ml supa de pui
sare
piper
1legatura marar verde
CUM SE PROCEDEAZA:
In vasul cu unt pe foc se punceapa,cubulete,morcovul rondele,telina si ghimbirul cubulete mici,toate curatate si spalate,dupa ce s-au inmuiat se adauga rubarba cu capetele taiate,spalata apoi taiata cuburi,se amesteca totul bine
Se adauga apoi supa,1lingurita rasa cu sare si se lasa pe foc 5-6min dupa care se adauga lintea scursa si clatita continuandu-se fierberea alte 5min
Intr-un bol se amesteca smantana cu cateva linguri cu supa fierbinte apoi se rastoarna in vas si se amesteca
La final se potriveste de gust si se adauga mararul tocat marunt
Se serveste imediat
Pofta buna!

  

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme