Pui si sparanghel gratinat

Am indraznit sa pregatesc si eu ceva cu sparanghel,am gasit la Kaufland alb si verde,era proaspat asa ca am luat,cel alb l-am pus la supa si cel verde aici.
Am fost destul de rezervata sa mananc dupa ce a fost gata dar dupa ce i-am simtit gustul,m-am indragostit imediat de el,foarte bun a fost!
AVEM NEVOIE DE:
1piept de pui
1legatura de sparanghel verde
sare
piper
3oua
1ceasca cu faina
ulei pentru prajit
3linguri smantana fermentata
200g cascaval
CUM SE PROCEDEAZA:
Pieptul spalat,uscat cu prosoape de hartie,feliat apoi taiat in bucati mai mici,se condimenteaza cu sare si piper,se trec bucatile prin faina apoi se rumenesc nu tare in ulei dupa care se scot pe o farfurie
Sparanghelul curatat de coaja cu cutitul economic,taiata parte lemnoasa,spalat,se pune intr-un vas cu apa si sare care clocoteste si se lasa 5min apoi se scoate intr-un vas cu apa si gheata pentru a-si pastra culoarea,spun marii bucatari dar la mine s-a pastrat si fara gheata daca n-am avut
Intr-o tava unsa cu unt,se pune pieptul,deasupra asezate una langa alta,sparanghelul
se rastoarna amestecul de oua si smantana iar deasupra cascavalul ras
La cuptor va sta 20min la temperatura de 180 grade sau pana se rumeneste
Dupa ce s-a racit se taie si se serveste cu o salata sau lamaie
Pofta buna!





 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme