Gem de rubarba cu zmeura

Pentru ca am mai spus si la gemul de caise despre aspect,voi spune si aici.
Dragilor,imi place rubarba am facut tot ce am vazut si auzit dar daca eu am o problema cu acest aspect,toate gemurile cu rubarba pe care le-am facut,am adaugat si alte fructe doar rosii sa fie,pentru a-i intari culoarea rubarbei.
Alte fructe adaugate, nu trebuie sa fie in cantitati egale cu rubarba sau mai mare pentru ca i se pierde gustul si atunci predomina al doilea fruct
Am crezut ca doar eu am ceva "pitici" pe creier dar cand am intrat pe Pinterest,unde si eu am acolo retete,am vazut zeci de retete de gem cu rubarba sau marmelada cum spun strainii, unde s-au adaugat si alte fructe rosii,deci mi-a crescut inima pentru ca nu sunt singura!😀😀😀😀
AVEM NEVOIE DE:
1kg rubarba
300g zmeura
1kg zahar
1lamaie
un praf de sare
CUM SE PROCEDEAZA:
Rubarba cu capetele taiate,spalata,apoi taiata cubulete,se pune intr-un vas cu zahar,un praf de sare si zmeura curatata si spalata
 se lasa la foc mare adunand spuma care se formeaza si amestecand continuu iar dupa ce s-a ingrosat bine,se stoarce lamaia,se mai lasa cateva clocote apoi se opreste focul.
Se pune gemul fierbinte in borcane apoi se sterilizeaza 1h pentru siguranta
Sa va fie de folos!

 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme