Flori de dovlecei umplute

Cand am fost la Mihaela in Italia,a facut astfel de reteta florile umplute doar cu o suvita de mozzarella si un file de anchois si mi-au placut mult de tot doar ca trebuie consumate imediat cat sunt calde,sunt crocante iar cu branza din interior sunt bestiale.Eu nu am avut nici anchois nici mozzarella si le-am umplut cu ce am avut dar tot bune au fost.
Acum m-am tinut de Costel sa nu uite sa-mi aduca de la gradina flori si n-a uitat dragul de el!!😅😅dar tot am stat cu grija sa nu-mi aduca flori masculine!!
Da,ati vazut bine dar poate stiti ca exista flori masculine si feminine ca orice planta de altfel
Florile masculine sunt mai lungi in comparatie cu cele feminine care sunt mai "dolofane"si incape mai multa umplutura in ele!
Astea fiind spuse sa trecem la bunatate!
AVEM NEVOIE DE:
flori de dovlecel
ALUAT
200ml bere sau apa minerala rece
3linguri faina
1lingura amidon alimentar
sare
piper
pudra de usturoi
1ou
ulei pentru prajit
UMPLUTURA:
1cutie crema de branza Almette
2linguri telemea rasa
cateva fire de frunze de ceapa verde
Astea sunt florile masculine
iar astea sunt feminine,se deosebesc nu??
CUM SE PROCEDEAZA:
Se scoate pistilul din flori cu foarte mare atentie sa nu se rupa floarea,eu am taiat cu un foarfece si asa am scapat floarea sa nu se rupa,apoi se rup frunzulitele verzi care inconjoara floarea la baza coditei si se tin florile in apa rece din doua motive:
1-ies musculitele care s-au ascuns acolo
2- florile daca sunt putin palite,isi revin repede
In acest timp intr-un castron se amesteca crema de branza cu telemea si ceapa taiat foarte marunt iar dupa omogenizare se lasa deoparte
Pentru aluat se bate oul intr-un castron cu sare,se adauga berea rece apoi faina cate putin se amesteca bine cu telul sa nu ramana cocoloase apoi amidonul si restul ingredientelor
Se ia fiecare floare,se desface cu grija,se pune umplutura in interior apoi se rasucesc capetele florii de la varf
apoi se trec florile prin aluat si se prajesc in baie de ulei si se scot pe hartie de bucatarie
Dupa ce s-au terminat toate de prajit,se pun pe farfurie si se servesc imediat
Pofta buna!



 

  


0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme