Perojoace

Am vazut asa ceva pe un grup unde sunt inscrisa si unde majoritatea doamnelor sunt din Republica Moldova.
Eu stiam de foarte multi ani ca femeile de acolo sunt super gospodine  si fac niste mancaruri de nu-ti mai vine sa te scoli de la masa iar acum mi-a intarit convingerea
Am vazut un filmulet cu aceste branzoaice sa spun mai pe romaneste si doamna le strangea in mana ca pe un burete,ei bine pe loc mi s-a umplut gura cu apa iar a doua zi le-am facut si eu!😋😋😋
Eu nu am facut filmulet dar aveti incredere in ce va spun!
AVEM NEVOIE DE:
1kg faina
2oua
5-600 ml kefir
2lingurite rase cu sare
1lingura zahar
3linguri ulei
2plicuri drojdie uscata
UMPLUTURA:
1kg branza de vaci proaspata
500g telemea
2oua  
CUM SE PROCEDEAZA:
Se pun toate ingredientele pentru aluat in robot sau masina de paine,dupa 10min de mixat se rastoarna intr-un castron uns cu ulei,se acopera si se lasa deoparte sa creasca
Cine nu are nici robot nici masina de paine,se pune faina cernuta intr-un castron,se adauga drojdia,kefirul,ouale batute bine cu sare si zahar,se amesteca totul bine apoi se framanta adaugand ulei
Sa nu va mirati dar aluatul este putin moale si asa va ramane,nu se mai adauga faina.doar cand se lucreaza
Aluatul dupa ce a crescut,se rastoarna pe masa,se imparte in bucati de marimea unei mingi de tenis apoi fiecare se intinde cu palmele sau cu facaletul in foaie ovala,nu prea subtire
Se pune pe fiecare foaie cate 1lingura cu branza cum se vede in poza,se aduna marginile pe latime,se sigileaza bine apoi se pun la prajit in mult ulei dupa care se scot pe hartie de bucatarie
Umplutura de branza nu trebuie sa fie moale

Asa ceva intradevar nebunie curata!
  
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme