Chec fara gluten

Am gasit prin "depozitul" meu o punguta cu faina de orez,n-am vrut s-o mai tin pentru ca pe caldura asta imediat fac fluturi chiar daca este in termenul de garantie,asa ca am facut un chec si tare bun a fost.
AVEM NEVOIE DE:
125g iaurt
3oua
2cutii cu zahar
2cutii faina de orez
1cutie amidon
1cutie ulei
sare
1praf de copt
2linguri pudra de roscove
1lingura cu lapte
Cutia de la iaurt,va fi masura pentru restul ingredientelor
CUM SE PROCEDEAZA:
Este cel mai simplu chec facut vreo data pana acum,pentru ca aveam si alta treaba,am riscat crezand ca nu va iesi nimic dar m-am inselat,rezultatul a fost unul foarte bun.
Deci,se pun in robot,toate ingredientele mai putin pudra de roscove si laptele si se mixeaza totul 10min
  
 Dupa acest timp,se rastoarna in tava cu hartie de copt jumatate din compozitie,in restul se adauga pudra de roscove si laptele,se amesteca bine apoi se rastoarna deasupra
La cuptor va sta 40min la 180de grade
Dupa ce s-a racit,se scoate pe un platou se pudreaza cu zahar apoi se taie si se serveste.
Sa va fie de folos!




0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme