Cotlete de miel la cuptor

Am trecut pe la raionul carnuri,am vazut cotlete de miel care aratau super bine si in timp ce ma uitam la ele,rotitele mi se invarteau cautand o reteta!😅😅
Ei bine,va spun ca ce am facut eu aici are un gust senzational!
AVEM NEVOIE DE:
1kg cotlete de miel
1kg rosii
2capatani de usturoi
1crenguta de rozmarin
sare
piper
fulgi de chili
20ml ulei
cartofi pentru piure
salata verde
CUM SE PROCEDEAZA:
Cotletele spalate,uscate,condimentate cu sare si piper,se rumenesc in ulei pe ambele parti apoi se scot pe o farfurie
Intr-o tava sau vas termorezistent,se pun rosiile taiate cubulete,usturoiul curatat si lasat intreg,crenguta de rozmarin,putina sare,fulgi de chili,cotletele deasupra,3-4linguri cu ulei de la prajit,1ceasca cu apa,se acopera cu folie de aluminiu si la cuptor va sta 45min la foc mediu
Dupa ce carnea s-a facut,se scoate pe un platou,
se rastoarna tot continutul din tava in blender,se mixeaza bine,se potriveste sosul de gust apoi se rastoarna in bol
Se serveste pe farfurie cotlet,piure de cartofi clasic iar deasupra sos si alaturi salata verde
Pofta buna!


  

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme