Pui coquelet si curry la punga

Mai am o reteta cu acest pui care-mi place mult,pur si simplu se topeste in gura facut asa la punga
De aceasta data am cumparat de la LIDL pasta curry de diferite culori pentru ca le stiam gustul din Franta dar nu au fost la fel.
Am pus la pui pasta rosie cu moderatie,in ideea ca este foarte picanta dar aproape ca nu s-a simtit gustul,nu-i nimic,mai fac pentru ca pasta am suficienta iar pui sunt la Kaufland!😅😅
AVEM NEVOIE DE:
1pui Coquelet
4linguri pasta de curry rosie
sare
usturoi granulat
4cartofi
50ml vin alb
4linguri ulei
CUM SE PROCEDEAZA:
Puiul curatat daca e cazul,spalat,uscat,condimentat cu sare si pudra de usturoi,se maseaza bine interior si exterior cu pasta de curry
apoi se pune in punga impreuna cu cartofii curatati si taiati grosier,amestecul de vin si ulei,se sigileaza punga,se inteapa cu o furculita apoi se lasa la cuptor 30min
Dupa acest timp,se taie punga,se desface apoi se mai lasa 10min la cuptor sa se rumeneasca
Se serveste pe farfurie pui,cartofi,sosul din punga si salata verde
Pofta buna!


 
 


0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme