Hamburger

Mi-a fost pofta de hamburger si m-am gandit mult daca-mi  cumpar sau imi fac singura!😋😋
In final am castigat eu pentru ca am mancat sanatos!
AVEM NEVOIE DE:
500g carne de vita tocata fin
1ceapa mica
sare
fulgi de chili
20ml vin alb
4-5linguri ulei de masline
chifle
varza rosie
salata verde
rosii
sos de usturoi

CUM SE PROCEDEAZA:
Se pune carnea intr-un castron,ceapa tocata marunt sau data pe razatoare,sare,fulgi de chili,vin ulei,,se amesteca foarte bine cu mana apoi se lasa deoparte 10min
Eu am o forma speciala de facut burgeri,pun acolo exact cat trebuie carne si se fac toti egali ca marime si grosime,apoi pe grilul incins Tefal
Tot pe gril se pun si chiflele taiate in jumatati,apoi se pune hamburgerul pe una din jumatati de chifla
  apoi varza rosie taiata fideluta si frecata cu putina sare,cate o rondea de rosie,sos de usturoi,salata verde,se acopera cu a doua jumatate de chifla,se strapunge cu o tepusa si se pune pe farfurie
Pofta buna!
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme