Varza a la Cluj cu carne de curcan

Am facut aceasta reteta cu cativa ani in urma,cand era o euforie pe FB si de atunci nu am mai vazut dar nici eu nu am mai facut,probabil e putin complicata si mai bine prefer sarmalutele traditionale
Acum mi-am amintit si am zis,de ce nu??Problema e ca nu se deosebeste carnea de varza,pentru ca se stie,carnea de curcan este alba cand se gateste
AVEM NEVOIE DE:
500g carne tocata de curcan
1ceapa
100g orez,sare
piper
4linguri ulei
verdeata
2kg varza verde
3rosii pasate
1ceasca cu bors
300g smantana fermentata
1lingura unt
CUM SE PROCEDEAZA:
Se amesteca carnea cu jumatate de ceapa tocata marunt,sare,piper,verdeata tocata,orez iar dupa omogenizare se rastoarna in tigaie cu 2linguri ulei si se caleste totul amestecand mereu
se adauga apoi o ceasca cu apa si se lasa incet sa fiarba pana scade iar orezul este fiert
Se da vasul deoparte si se amesteca cu 1lingura smantana
Varza tocata fideluta,se pune intr-un vas cu restul de ulei si ceapa ramasa tocata marunt,se adauga rosiile pasate iar dupa ce varza s-a inmuiat se adauga borsul,1cana cu apa,sare si se lasa la fiert pana scade si varza este fiarta
Se pune intr-un vas uns cu unt jumatate din varza,se niveleaza suprafata,se pun 2-3linguri smantana si se intinde pe toata suprafata
Se adauga carnea,se acopera cu varza ramasa apoi restul de smantana iar dupa nivelare se lasa vasul la cuptor 3-40min la foc mediu
Dupa ce s-a racit se taie si se mananca cu mamaliga
Pofta buna!




  
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme