Pandispan cu fructe de padure

Au aparut in comert de la Dr.Oetker,mixuri pentru Ceva dulce,ceva sarat si pentru ca a fost o provocare,am cumparat si eu,am facut aceasta prajitura si a fost super buna!
Nu m-am aventurat sa fac ceva sofisticat cu creme,pentru ca nu am stiut cum se compporta mixul dar cand am vazut rezultatul,mi-am cumparat cateva pungi sa am rezerva dar de aceasta data voi face ceva mai deosebit!
AVEM NEVOIE DE:
1punga mix pentru ceva dulce Dr.Oetker
1cana fructe de padure
5oua
30ml apa
CUM SE PROCEDEAZA:
Intr-un castron se bat ouala impreuna cu apa rece,se adauga mixul si se mixeaza 2min la viteza mica apoi 10min la viteza mare
Se rastoarna in tava cu hartie de copt,eu am pus intr-o forma de silicon,deasupra se pun fructele de padure si la cuptor va sta 30min la 160de grade
Dupa ce s-a racit putin,se scoate pe un platou,se orneaza cu fructe si toping de fructe de padure,se taie si se serveste.
Pofta buna!


  

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme