Pui la tava

Am plecat la magazin sa cumpar mancare pantru Mita pisica mea draga dar am venit acasa cu mancare si pentru noi chiar daca nu era nevoie si asta pentru ca am plecat flamanda😅😅
Am vazut jumatati de pui mari,frumosi,proaspeti si pe loc l-am vazut in tava la cuptor!!!!😀😀
AVEM NEVOIE DE:
1/2de pui
1ceasca cu vin alb
1ceasca cu apa
sare
fulgi de chili
1capatana de usturoi
1lingura boia dulce
cimbru
3-4linguri ulei de masline
cartofi
CUM SE PROCEDEAZA:
Intr-un castron se amesteca vinul,apa,sare,fulgi de chili,1/2lingurita cu cimbru,boia si ulei
Jumatatea de pui spalata,uscata,taiata in doua,se pun bucatile in tava,se rastoarna marinada,usturoiul curatat se pune intreg deasupra,se acopera cu folie de aluminiu daca tava nu are capac si la cuptor va sta 45min la foc mic
Dupa acest timp se descopera tava si se mai lasa 10min sa se rumeneasca apoi se scoate
Se serveste cu piure de cartofi si gogosari la otet sau muraturi,eu am optat la muraturi!!
Pofta buna!


  

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme