Prajitura cu biscuiti

Intr-o zi eram acasa doar eu si gandurile mele si mi-am adus aminte cum faceam eu prajitura cu biscuiti cand mi-era pofta de ceva dulce iar mama ne facea placinta dar eu nu mancam cum de altfel nici acum nu mananc!
Prin anii 60-65 nu erau sucuri doar sirop concentrat de toate fructele,de nutella nici vorba sau mascarpone cum de altfel se face aceasta prajitura acum dar eu gaseam mereu inlocuitori
Faceam o crema din marmelada care era atat de buna si aromata,si o amestecam bine cu margarina(untul era scump) dar margarina aproape ca nu se deosebea de unt,nu ca acum!
Pentru sirop faceam pe foc apa cu zahar si la final zahar vanilat iar mai departe procedeul era acelas ca si acum.
Ei dragilor astea au fost vremurile,si aici m-au dus gandurile mele!
AVEM NEVOIE DE:
2pachete de biscuiti simpli
250g mascarpone
4linguri crema de migdale
4linguri nutella
1ceasca miez de nuca
1cana cu cafea fara zahar
50ml Amaretto(lichior de cirese)

CUM SE PROCEDEAZA:
Intr-un castron se amesteca cafeaua strecurata cu lichior si se lasa deoparte
In alt castron se muxeaza branza cu crema de migdale si nutella 
  Se iau cate doi biscuiti,se pune putina crema intre ei,se fixeaza bine,se trec prin cafea si se pun pe un platou lung
Se procedeaza la fel cu urmatorii doi biscuiti doar ca se pune putina crema si intre ei si primii biscuiti sa stea lipiti unul de altul si tot asa pana se termina biscuitii sau nu mai e loc pe platou.
Atentie,nu faceti exces de crema pentru ca e nevoie si de imbracat prajitura
Crema ramasa se pune deasupra si cu grija se imbraca prajitura
Miezul de nuca se taie marunt,se presara peste crema si pe margini daca se poate apoi se lasa la frigider 1-2h sa se mai intareasca crema dupa care se taie pe diagonala
Sa va fie de folos!

 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme