Pasta de ardei cu rosii

Pana acum am facut doar pasta de ardei pentru iarna,acum am amestecat si cu rosii daca tot am avut din belsug iar procedeul este putin diferit 
AVEM NEVOIE DE:
5kg ardei kapia
5kg rosii
1lingura cu sare
CUM SE PROCEDEAZA:
Ardeiii curatati,spalati,taiati,se trec prin masina de tocat carne iar rezultatul se pune intr-o oala pe foc mic,amestecand din cand in cand
In acest timp,rosiile spalate,cu partea verde de la codita taiata apoi se pun intr-un vas cu apa pe foc si se oparesc 5min dupa care se scot cu o spumiera,se pun intr-un vas iar dupa ce s-au racit se decojesc

Se pun rosiile in blender,se mixeaza,se rastoarna piureul intr-o sita pusa deasupra unei oale si se amesteca bine cu o lingura de lemn,astfel in sita va ramane semintele si ceva coaja care nu a fost data jos
Ce ramane in sita,eu am pus intr-o punga la congelator iar cand fac ciorba,o adaug,nu ma deranjeaza cateva seminte iar piureul din oala,se rastoarna peste ardeiii care fierb pe foc
Aceasta metoda cu oparitul rosiilor,am facut si suc  iar reteta o am de la o femeie din Italia care are gradina si nu cumpara nimic din comert
Este adevarat ca nu se omoara ele cu pregatitul conservelor cum suntem noi,dar unele femei mai in etate,mai pregatesc cate ceva
Se lasa pe foc 30-40min sa mai scada,la final se amesteca cu sare apoi se opreste focul.
Se pune pasta in sticle,se infileteaza capacele strans,apoi se fierb intr-o oala mare 1h
Dupa acest timp,se opreste focul si sticlele se scot a doua zi si se depoziteaza la camara!





   

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme