Prajitura cu struguri

Am facut pe timpul caiselor prajitura cu caise atat de buna a fost,incat am repetat-o de cateva ori.
Acum mi-am adus aminte de ea si am facut-o cu struguri.
AVEM NEVOIE DE:
5oua
1cana cu zahar
1cana cu faina
5linguri ulei
un praf de sare
1plic praf de copt
1plic zahar vanilat
struguri
CUM SE PROCEDEAZA:
Se bat bine albusurile cu un praf de sare, zahar si zahar vanilat,se adauga galbenusurile frecate cu ulei cate putin
iar la final se adauga faina amestecata cu praful de copt si se amesteca usor cu o spatula
Se rastoarna compozitia in tava cu hartie de copt,deasupra se pun boabele de struguri spalate si la cuptor va sta 35-40min la foc moderat
Dupa ce s-a racit se scoate pe un platou,se pudreaza apoi se taie si se serveste
Deliciu maxim!



  

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme