Peste pane cu garnitura de broccoli

Am tot facut peste prajit dar pane nu am mai facut de cativa ani buni si cum mi s-a deschis pofta de broccoli le-am unit si buuun a fost!
AVEM NEVOIE DE:
fileuri de cod congelat
2oua
4catei de usturoi
sare
piper
oregano
1ceasca cu faina
cimbru
1cana cu pesmet
ulei pentru prajit
2linguri unt
broccoli
conopida
CUM SE PROCEDEAZA:
Fileurile decongelate,spalate,uscate cu hartie de bucatarie,condimentate cu sare si piper,se lasa deoparte
Intr-un castron se bat ouale,se adauga sare,piper dupa gust,putin oregano,usturoiul bine pisat,,pitin cimbru,faina si se amesteca bine
Compozitia trebuie sa fie putin mai groasa decat aluatul de clatite iar daca este nevoie,se subtiaza cu apa minerala
Intr-un alt vas se pune pesmetul
Se trece pestele prin aluat,apoi prin pesmet,se scutura suplusul si se prajeste in ulei incins
Se scoate pe farfurie cu hartie de bucatarie pentru a absorbi surplusul de ulei si se lasa deoparte
Buchetelele de broccoli,eu am avut si conopida,se oparesc in apa cu sare 3-4min din momentul in care incepe sa fiarba apa apoi se scot cu o spumiera
In tigaie cu unt incins se pun buchetelele,se amesteca bine sa absoarba untul,dupa cateva minute se condimenteaza cu sare si putin cimbru apoi se opreste focul

Se serveste pe farfurie peste iar alaturi conopida,broccoli si lamaie


  
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme